לימודי הילינג קורס לימודי רפלקסולוגיה לימודי דולה קורס מודעות עצמית עיסוי דמיון מודרך לימודי נטורופתיה קידום אתרים קורס עיסוי
לקבלת מידע נוסף הרשמ/י
שם:
מס' טלפון:
כתובת דוא''ל:
מכללת מהות העבירה ב 28/4/13 את פעילותה לקמפוס ברושים לרפואה משלימה באונ' ת"א, רחוב חיים לבנון 30 ת"א

מועדי פתיחת קורסים

חניה-בברושים

הרשמ/י למפגש היכרות

 



   ברושים בפייסבוק
    מהות בטוויטר
מהות ביוטיוב
  מהות בגוגל פלוס

כמה מילים על תרגילי - מוח ®Brain Gym
סמדר גפני, ראש מגמת מהות עולמו של הילד לפיתוח מיומנויות תפקוד, למידה ורגש

תרגילי מוח הינם תרגילי תנועה המפעילים את מערכת מוח-גוף, ועוסקים בחידוש זרימת האנרגיה בגוף ושחרור תגובת הלחץ.

התרגילים מאפשרים למודרכים לפתח ולחדש קווי תקשורת בין המוח והגוף, לשפר יכולות אישיות, להשתחרר מלחצים ומאמונות המגבילות אותם, ולפעול במלוא הכישרון והפוטנציאל האישי הטמון בהם.
השיטה פותחה ע"י דר‘ פול דניסון מארה"ב, ופועלת למעלה מ- 30 שנה ביותר מ- 80 מדינות, מתוך אמונה, שאפשר לשפר את איכות החיים והלמידה באמצעות תרגילי תנועה (מוח-גוף).

בתהליך העבודה אנו מציבים מטרה אישית, מתוך רצון לשפר דבר מה בחיינו, שמים לב לתחושות, המחשבות והרגשות שלנו, ביחס למטרה, ומבצעים תהליך מובנה (5 שלבים), הכולל תרגילי תנועה והדמיה, כדי להשיג אינטגרציה בין שלושת מרכיבי הגוף (פיזי, רגשי, תודעתי), וכדי לשפר את התפקוד בנושא בו בחרנו לעסוק.

התרגילים (תרגילי תנועה והדמיה) מעצימים את יכולת הלמידה, ומושתתים על ההבנה, שהאדם פועל כיחידה שלמה, ונחוצה לו אינטגרציה בין כל חלקיו.

בבסיסה של השיטה עומדת ההבנה כי:
1. אירועים שונים שחווינו במהלך חיינו מוטבעים בגופנו (זיכרון תאי), משפיעים על הדרך בה אנו מבינים וחווים את חיינו, ומשפיעים על תיפקודנו היומיומי.
2. קושי נוצר כאשר אין תיאום בין מערכות בגוף.
3. תנועה היא מפתח ללמידה בכל תחומי החיים ("תנועה היא השער ללמידה" – ד"ר פול דניסון).
4. הלמידה מתרחשת בכל תא ותא בגוף ולא רק במוח (זיכרון תאי).
5. יש ליצור אינטגרציה בין המערכות: הפיזית, המנטלית והרגשית.

אתן דוגמא:
כשאנחנו בהישרדות הגוף פועל מתוך מתח. המערכת הסימפתטית נכנסת לפעולה ונוצרות חסימות אנרגטיות. (מערכות מסוימות מאטות את פעולתן, העיניים מתקשות להתמקד, שרירי הרגליים ננעלים ... והגוף פועל ב"מתכונת חירום") . במצב כזה האדם אינו מסוגל לקלוט חומר חדש.

דמיינו לפניכם ילד שמגיע לכתה אחרי בוקר מלא מתחים בבית (אמא צעקה עליו, אבא העיר לו, אחיו דחף אותו...), נכנס לכתה, ומנסה להקשיב ולקלוט את דברי המורה לתורה, שמדברת בכתה. האם לדעתכם הוא נמצא במצב של קליטה?
הילד הזה נמצא כרגע במצב של "מתח". הוא מרגיש מותקף וכולו דרוך. זה הרגע בו "תרגילי-מוח" יכולים לעזור לו.

בעזרת תרגילי תנועה, שמשחררים את מערכת מוח- גוף, הוא יכול לשחרר את תגובת המתח בגוף, ולחזור ולהיות במצב של קליטה.
(השיטה מתמקדת בחידוש זרימת האנרגיה בגוף ושחרורה של תגובת הלחץ).

את התרגילים הילד לומד לבצע תוך תהליך הלימוד הקינסיולוגי והם הופכים להיות זמינים עבורו מתי שיזדקק להם והוא יכול לעזור לעצמו בכל רגע שרק ירצה.

מהות, מכללה לרפואה משלימה, העבירה פעילותה לקמפוס ברושים באוניברסיטת תל אביב | כתובת: חיים לבנון 30  רמת אביב, ת"א | למפת הגעה - לברושים  
טלפון בברושים: 03-6411961 | פקס: 03-5376080 |  דוא"ל: info@mahut.co.il

Berliner Design
אפסייט - בניית אתרים | קידום אתרים בניית אתרים אפסייט