לימודי הילינג קורס לימודי רפלקסולוגיה לימודי דולה קורס מודעות עצמית עיסוי דמיון מודרך לימודי נטורופתיה קידום אתרים קורס עיסוי
לקבלת מידע נוסף הרשמ/י
שם:
מס' טלפון:
כתובת דוא''ל:
מכללת מהות העבירה ב 28/4/13 את פעילותה לקמפוס ברושים לרפואה משלימה באונ' ת"א, רחוב חיים לבנון 30 ת"א

מועדי פתיחת קורסים

חניה-בברושים

הרשמ/י למפגש היכרות

 



   ברושים בפייסבוק
    מהות בטוויטר
מהות ביוטיוב
  מהות בגוגל פלוס

אלרגיה בהריון: להילחם בנחישות ברגישות
רות פדידה, ראש מגמת הריון לידה והורות


אלרגיה בזמן הריון עשויה להיות חוויה לא נעימה המוסיפה סבל בתקופה רגישה ממילא אצל האישה. מהי אלרגיה בהריון? כיצד אפשר להימנע מהופעת אלרגיה בהריון ואיזה חומרים מומלץ לצרוך?

הגנה על העובר
בתקופת ההריון קיימות תופעות פיסיות המתעצמות ותופעות המדוכאות מעצמן. זו אינה קביעה חד משמעית, אך הגוף יודע להגן על עצמו מפני תופעות העלולות לסכן את העובר.

נשים הסובלות מתופעות אלרגיות צריכות להתכונן כשהן מתכננות הריון, במטרה לחזק את המערכת החיסונית לפני ההריון ובזמן ההריון. הידע על קיומה של רגישות או אלרגיה לחומר מסוים עשוי לסייע לאישה להתגונן מפני אותם סימפטומים אלרגניים בתקופת ההריון.

 

 

ברגע שנוגדני הגוף נתקלים בגורמי האלרגיה, משחררים תאי המאסט בגוף חומר נוגדן בשם היסטמין. במצבי אלרגיה הגוף משחרר כמות גדולה של היסטמין, הגורם לתופעות האלרגיה.

סימני האלרגיה השכיחים ביותר הם: גירוי בגרון, באף ובעיניים, נזלת ממושכת ונוזלית או גודש באף ובסינוסים, אודם ודמעות בעיניים, קושי בנשימה (היצרות של דרכי נשימה עליונים), עייפות שעשויים להתלוות אליה כאבי ראש, והתעטשויות רצופות ומרובות.

כיצד להימנע מאלרגיות לקראת ההריון ובעת ההריון?
1. בררי על הגורמים האלרגניים. יש לבצע בדיקת רגישות ולהיות מודעים לגורם לתופעות האלרגיה.
2. הימנעי ככל האפשר ממגע עם הגורמים האלרגניים הידועים לך.
3. הקפידי על שתייה מרובה גם בימים קרים.
4. אכלי מזונות בריאים. תקופת ההכנה להריון היא תקופה המהווה חלון הזדמנויות לניקוי הגוף. מומלץ להתחיל לאכול בריא ולהקפיד על מזונות נקיים מרעלים והורמונים.
5. השתדלי לאכול דגנים מלאים וקטניות.
6. השתדלי להפחית בכמות מוצרי חלב, ביצים, בוטנים, אגוזים, מאכלי ים, הדרים, סויה, שוקולד, ומאכלים נוספים הנחשבים לאלרגניים במיוחד.

7. הימנעי ממזונות המכילים צבעי מאכל, אספרטיים וחומרים משמרים מלאכותיים.
8. הוסיפי לתזונה תוספי מזון. מומלץ להוסיף תוספי מזון העשירים במרכיבים המחזקים את המערכת החיסונית, כמו ויטמין E ,C, פרוביוטיקה, אבץ ועוד.

9. נסי, אם לא ידוע לך גורם האלרגיה, ליצור לפחות אחת ליום מרחב רגיעה להפחתת רמות המתח והלחץ העלולים לפגוע בחוסן המערכת החיסונית. ניתן לנסות תרגילי הרפייה שונים, מדיטציה, ושתיית תה חם מצמחים (קמומיל, לבנדר, מליסה , לואיזה, פסיפלורה, ועוד).

מרכיבים טבעיים יעילים למניעת אלרגיה וחיזוק המערכת החיסונית:
(ניתן לשתות בחליטה או פורמולה מוכנה ממיצוי מס' צמחים )

1. שומר, למניעת הצטברות ליחה.
2. סמבוק שחור, לפינוי הליחה והפחתת הלחלוח במערכת הנשימה.
3. סרפד, אחד הצמחים הידועים המונעים התקפי אלרגיה, ידוע גם כנוגד חמצון ואנטי-דלקתי (עלי הסרפד מכילים חומרים המחקים את האנטיהיסטמינים).

 

לבריאות!

 

 

 

 

 

מהות, מכללה לרפואה משלימה, העבירה פעילותה לקמפוס ברושים באוניברסיטת תל אביב | כתובת: חיים לבנון 30  רמת אביב, ת"א | למפת הגעה - לברושים  
טלפון בברושים: 03-6411961 | פקס: 03-5376080 |  דוא"ל: info@mahut.co.il

Berliner Design
אפסייט - בניית אתרים | קידום אתרים בניית אתרים אפסייט