לימודי הילינג קורס לימודי רפלקסולוגיה לימודי דולה קורס מודעות עצמית עיסוי דמיון מודרך לימודי נטורופתיה קידום אתרים קורס עיסוי
לקבלת מידע נוסף הרשמ/י
שם:
מס' טלפון:
כתובת דוא''ל:
מכללת מהות העבירה ב 28/4/13 את פעילותה לקמפוס ברושים לרפואה משלימה באונ' ת"א, רחוב חיים לבנון 30 ת"א

מועדי פתיחת קורסים

חניה-בברושים

הרשמ/י למפגש היכרות

 



   ברושים בפייסבוק
    מהות בטוויטר
מהות ביוטיוב
  מהות בגוגל פלוס

 

תופעת לקות הלמידה מקיפה לפי האומדנים המשוערים כ- 150,000 תלמידים במערכת החינוך ( מתוך חוזר משרד החינוך). טיפול נכון בלקות מאפשר לתלמיד להיות לבוגר המשתלב בעבודה ובחברה ומסוגל להביא לידי ביטוי את כישוריו ויכולותיו. חובתה של החברה היא להבטיח שתלמידים לקויי למידה אכן יוכלו להתפתח ולהביא לידי ביטוי מרבי את הפוטנציאל הטמון בהם.

מהם ליקויי למידה?
המושג "ליקויי למידה" מורכב ויש לו הגדרות רבות. זה מונח כללי, הנוגע לקבוצה מגוונת של הפרעות בשל ליקוי מוחי תפקודי. ההפרעות באות לידי ביטוי בקשיים ברכישת מיומנויות למידה בסיסיות (קריאה, כתיבה וחשבון) ובשימוש בהם, ברכישת שפות זרות, בהקשבה ובדיבור.

מספר התלמידים לקויי הלמידה בישראל נאמד בכ- 150,000, כלומר כ-10% מכלל התלמידים. תלמידים בעלי ליקויי למידה נתקלים בקשיים בפיתוח הכישורים הבסיסיים הנדרשים ללמידה. יש אצלם פער בלתי צפוי בין רמת התפקוד המצופה מהם – לפי יכולתם, גילם וההתנסות הלימודית שלהם – ובין רמת תפקודם בלימודים. לליקויי הלמידה נודעת השפעה מרובה על הלמידה, מגן הילדים ועד ללמידה העל-תיכונית. ליקויי למידה יכולים לבוא לידי ביטוי בכל תקופה בחיי אדם והם משנים את פניהם בכל שלב ושלב, בין היתר לפי הדרישות העולות במהלך הלימודים.

בדרך כלל, יכולתם האינטלקטואלית של התלמידים בעלי לקויי הלמידה תקינה ואולם יש בהם המתפקדים ברמה אינטלקטואלית נמוכה יותר. הם סובלים מקשיים לסוגיהם בתפקודים לימודיים, כגון בתפקודי שפה וחשיבה, בתפיסה, בהתמצאות במרחב ובזמן, בזיכרון, בקשב ובריכוז, בתפקוד המוטורי, בתיאום התפיסתי-תנועתי ובארגון. הקשיים הם בטווח רחב של תחומים ושל דרגות חומרה.

לעתים קרובות יש לתלמידים לקויי למידה בעיות בהסתגלות למצבים חברתיים למצבים המחייבים גמישות בתגובות. ההפרעות מלוות במקרים רבים בקשיים רגשיים, עקב כישלונות חוזרים ונשנים, המובילים להתפתחות של דימוי עצמי נמוך, לירידה בהניעה (=במוטיבציה) הלימודית ולחרדות. לא כל התופעות מופיעות בהכרח יחד. המקור העיקרי לקשייהם אינו נכות פיסית, ליקוי חושי, רמה שכלית נמוכה, בעיות רגשיות ראשוניות או השפעות סביבתיות (כגון הבדלים תרבותיים והוראה לקויה או לא מספקת).
 

מהות, מכללה לרפואה משלימה, העבירה פעילותה לקמפוס ברושים באוניברסיטת תל אביב | כתובת: חיים לבנון 30  רמת אביב, ת"א | למפת הגעה - לברושים  
טלפון בברושים: 03-6411961 | פקס: 03-5376080 |  דוא"ל: info@mahut.co.il

Berliner Design
אפסייט - בניית אתרים | קידום אתרים בניית אתרים אפסייט